Bättre sent än aldrig...

Hej i natten!

För det första vill jag be om ursäkt för att jag inte skrev så snabbt som utlovat...
För det andra måste jag säga;


VÄLKOMMEN!


Till vem vet jag inte riktigt, eftersom jag inte har alltför många läsare... inte i nuläget i.a.f....

Tror inte jag har NÅGON läsare, förutom jag själv...  och härmed uppstår då den givna följdfrågan; är det nu jag ska börja snyfta?

Svar: NEJ! Bara att bita ihop och skriva BRA och locka läsare... piece of cake, ju... har nog läst om de där kända, som har flera hundratusen läsare varje dag... och till dig som inte känner mig, kan jag meddela att jag skämtar till det lite ibland...

Nåväl, välkommen den som vill och här på denna blogg kommer det att snackas en himla massa viktiga och oviktiga saker.
Jag kommer att prata helt sanningsenligt ofta och lite mer... vill väl inte kalla det lögnaktigt...utan lite mer diffust, ibland...
Kommer givetvis att skriva (sa(?) jag prata förut?...) om saker som jag tycker är intressanta och trevliga.
Kan nog vara allt möjligt som uppsnappas av mina sinnen...
...för exempel följande ämnen;

- REKLAM
- MUSIK
- TV/FILM
- NYHETER
- MÄNNISKOR i allmänhet - KVINNOR i synnerhet
- ETC. ETC. ETC....

Tyvärr (?) blir det alltså ingen renodlad (favoritlag)fotboll blogg...
Sprätter kanske in lite fotbollskommentarer här och var, men det blir som sagt ingen huvudattraktion här.
Jag kommer att förtälja MINA mestadels bestämda åsikter, om saker och ting.

Ja, är ngn mer intresserad av vad som tillverkas från detta tangentbord inkl. medföljande rappa fingrar och förhoppningsvis oxå en, i.a.f. ibland, ngt vaken hjärna..., så är det ju bara att fortsätta läsa!...
Den som LÄSER får se!

Se är något som jag inte gör mycket just nu... ögonlocken väger tungt och det är väl dax att äntligen sova lite.

Nästa gång blir det inte bara en massa välkomstsnack. Tänkte skriva den första "riktiga" bloggen nu, härefter men sovas ska det och FÖRsovas ska det inte eftersom en arg tvätthög ligger och väntar på mig vid elvasnåret.


Ha det bra!


/Jeppe - sover redan, zzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ......


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jaha då hamna man här, när man inte hade något att göra :)

2008-04-12 @ 05:00:02
URL: http://www.feliccia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0