GOOOD JUUUL!

Ja, hoppas Du har en riktigt god jul! =)

Klockan är mkt och jag måste lägga mig och egentligen skulle jag bara skriva typ överskriften...
Förstår inte riktigt varför jag sitter här och skriver nu, i denna TRÖTTA timme.
Jag har suttit uppe i princip hela natten och skrivit. Men inte bara skrivit utan slumrat till emellanåt oxå...
Man sitter här och skriver och somnar omvartannat
Skriver och somnar och vaknar till lite och börjar dilla och undrar vad jag drömde precis och sen skriver jag men vet inte vad och somnar till igen och u.s.w.
Inget effektivt skrivsätt!
Missar en massa tid genom att jag somnar... varför då inte skriva när jag är pigg!?
Nä, nu är jag för trött, går inte längre...

/Jeppe - slumrarrrr...zzZZzzzzZZzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0