WHAT...

... to write this night?...
Vet inte riktigt men det kommer snart, närmare bestämt NU;

Reklam.
Ja, visst är den underbar, Telenors  → "NOLI PICARE" ← !? ... (och varför blir det fortfarande OSYNLIGT DÅ!???)
TRYCK mellan pilarna om du vill se den!
Jag tycker inte det behövs ngn förklaring, den är bara så himla underbar.
Synd att de inte visar den längre (?)... eller?... menar julen är ju snart över.
Jahopp...

Varför missar jag sådant jag vill se.
Sibel sjöng i Lund ikväll.
Där skulle jag varit, men var helt ovetandes... SNYYYFT!
Missade henne i Ystad i somras oxå.
Hon sjunger så himla VACKERT, för Dig som inte vet.
Kan ju hänvisa till en gammal favorit från Idol;
"NOTHING ELSE MATTERS"

Ska jag veva vidare, så missade jag Amanda på KB för ngn månad sen.
Har missat annat oxå p.g.a. olika anledningar.
MÅSTE börja gå på sådant jag VILL.
Får sluta vara så slarvig med pengar och börja vara ute i god tid.
Har t.ex. inga biljetter till melodifestivalen heller.
Fast den kommer till min stad.
Hmmm... mkt klantigt!!!
Skärpning 2009, TACK!

Nu ska det sovas...
... skulle ju hitta tomtebilder... en annan gång, tror jag.

G´natt!

/Jeppe - still the feling länk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0