ESC - eftertankar...

Nu dricks det bara vatten... förutom att sjörövarromen börjar ta slut, kände jag att det inte var sååå smart att fortsätta klunka grogg såhär vid sjusnåret på morgonen... framförallt inte då jag känner skärande blickar från en otäck tvätthög som inget annat hellre vill än att bli behandlad senare idag...

Kan fortfarande inte riktigt smälta att den ryska björnen städade undan oss andra...
Jag köper inte trixet med världsviolinisten och skridskoundret!
Och jag tror inte han skulle vunnit utan dem...
Men allt är ju tillåtet och jag kommer väl inte att klaga när Carola kontrar med en strålande, pompös hit, framförd på en minimal fotbollsplan där Zlatan står och trixar klackar och Pippi Långstrump har dressyruppvisning på Karl XII:s ngt grånade springare...

God morgon, nu sleepar jag!...

/Jeppe - ngt trööööööttt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0