Låt den trötte komma in... SLEEP...

Jaha, då var det bara precis som helt alldeles prick på spikhuvudets bull´s eye exaktikus inte alls ovanligt vanligt... jag sitter här i natten och är attans TRÖTT och borde väl inte alls skriva i det här momentet.
Konjak-cola smak på tungan och ögonlocken är mkt tunga - utan "n". 

För att få NÅGOT utskrivet aus die fingertüpfen, får jag väl meddela att jag watchade "Låt den rätte komma in" för några timmar sen. Och för dig som inte vet vad det är för film, kan jag avslöja att skenet... eller rättare sagt NAMNET kan bedra; det ÄR ingen snuskfilm!
Jaja, den var rätt så godkänd, får väl tillstås. Lina var mkt bra i sin roll. Sedan var det säkert 80-tals-stuk och Gessle-sång som gjorde sitt till oxå.

Nu har jag slutat dricka konjak-cola och t.o.m. borstat tänderna. Det fick räcka med två drinkar, annars hade jag sleepat nu, vill jag nästan lova.
Konjaken, ja, den är sådan där från Bosnien. Eller rättare sagt; KÖPT i Bosnien.
Själva märket "Stock" är väl tillverkad i Italien...
Jaja, får ta och berätta en historia om Bosnien och Stock, men inte riktigt nu, eftersom jag precis slumrade till och höll på att knocka skärmrutan med pannan.

Så, nu har vakenheten i princip försvunnit helt och hållet...
Därför; GOTT SOVANDE, FOLKS!

/Jeppe - HJÄLM på, nexta gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0