"...dumped and all that shit..."

Så här tidigt är det mkt sällsynt att jag börjar skriva men att prova på nya utmaningar är nog bra.
Igår blev det aningen negativt så jag får väl försöka väga upp det med lite mer munter stämning, om jag hittar ngn...


Kaffet dricks och lingongrova äts.

Är lite sick så jobbar inte imorgon.

Ska kanske försöka ta mig upp någotsånär tidigt ändå och paya Pappa en visit, vilket var ett tag sedan.
Han behöver hjälp med lite diverse, så jag får ju ställa upp.


Annars lyssnas just nu på SKÖNA Toril och Alice in Videoland. Radiosong heter låten och den innefattar bl.a. den underbara raden "I know you've been dumped and all that shit".


AiV är HÄR:  → http://www.youtube.com/watch?v=LpNLM_MYH0w ←

Har Du inte hört AiV så tycker jag Du bör ge dem en chans.
Eftersom jag aldrig kunde bestämma mig ang. SYNTH/HÅRDROCK, då för läääääängesedan, så passar det mig utmärkt att kalla AiV för synthrockband.
Lyssna själv och sätt dit en annan etikett om Du inte är nöjd med min.

MALMÖ är de från oxå, vilket ju inte gör saken sämre...

Har förresten lite gamla liveinspelningar med dem, som det kanske är hög tid att kolla in lite och ev. lägga ut - om jag nu lär mig DET ngngång.

Är det bra inspelning får jag väl skicka en kopia till bandet oxå, om de nu kan vara intresserade.


Kan ngn svara på varför man aldrig har tid att framkalla alla foton man knäpper, eller redigera alla filmer man spelar in...?

Sådan är tyvärr JAG, i.a.f..

Försöker väl ändra på det och allt annat jag inte hinner med, men det är inte så lätt när man är TRÖTT alltid  (en eventuell sömnbrist, kanske?)  och helt sliten och urmjölkad  (NEJ, min profession är varken mjölkko vid namn Rosa eller het tjur som visar upp sig på Canal + efter midnatt... Av naturliga skäl kan jag ju inte VARA det förstnämnda heller...)  när man kommer hem från jobb.

...urVATTNAD, heter det kanske!?... jaja...


Nu ska mer kaffe hämtas och kanske en sista smörgås oxå.

Och kanske jag ska hålla detta lite kort, för en gångs skull, så kanske NGN orkar läsa sig igenom texten, vad man nu skulle få ut av det...

Nåväl, hej så länge...


/Jeppe - bara ETT!? ...(låter som ngn Di Leva replik!... alltså inte "Jeppe" bara det efter strecket.)
...men nu blev kl. genast mer... hmmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0