Körslaget och HANNA =)

...och lite Let´s Dance.


Om båda kan sägas att jag inte förstår varför jag inte watchat dessa program förut!?

De är underhållande ju. Faktiskt!

Antagligen trodde jag inte det innan, eller så bojkottade jag Let´s Dance som trams alternativt båda programmen för att rensa lite.
Kan ju inte kolla på ALLT som sänds.

Dessutom är jag lite svag för charmiga personer och det är ju rätt hög risk att sinnena hittar just ngn sådan kvinna  (som det av naturliga skäl oftast är),  i ett dans/sång-program.

Det är väl ingen fara att jag finner ngn som Sibel i Idol -05, men det finns ju olika sorters charm/kvalitet...

Nåväl, Morgan släppte loss ordentligt och var ju DUKTIG i L.D.
Sen var det rätt många hästlängder ner till söta Laila (oxå duktig) och övriga gänget.


Körslaget:

För det första vill jag bara påstå att det var en himla häftig trailer de hade i december...

LaGaylia mkt charmig där;

HÄR TILL HÖGER:   →   TRAILER    ←


...nä, har fortfarande inte lärt mig synliga länkar... :(


Såg ju inte de första programmen och vet därför inte om det var fel att hon åkte ut.

Vet dock att hon är bra med en vacker och kraftfull stämma och hon har visat personlighet i andra program jag sett henne i.


Jaja, i fredax var det i.a.f. helt fel att Nanne åkte ut.
Mkt mer ÖS och charm där, än i Magnus kör.

Det viktiga var dock att Hanna och hennes kör gick vidare (mina första Körslagsröstningar DÄR!).


Alltså, Hanna Hedlund lixom...

Har ju SETT henne förut och vetat ungefär vem hon är.

Men igår (i.o.f.s. med lite efterforskning) föll fler bitar på plats... AHA, HALLÅ, HALLÅ, lixom... rymdkvinnan från melodifest 2000... X 22, ja!...

Och även senare melodifester.

Och ja, jag vet, programledare och jury och M. Stenmark och så, ja...


I.a.f., jag bryr mig inte om att Körslaget är en lite geografisk tävling...

Hanna får röster söderifrån.

Måste säga att hon verkar vara en mkt ödmjuk och fin människa.

Sådant faller jag oxå för, inte bara charmighet på scen och en bra kör.

Även om det var en ngt kort version av Gabriellas sång, i fredax, så var det en gedigen insats och en mkt behaglig upplevelse.
Och det är väl så att UNDERBART ÄR KORT!?


Nåväl, TACK Hanna! =)


Och nog för nu... är inte riktigt van vid att skriva dagtid...


/Jeppe - tyvärr varken försvunnen eller astronaut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0