Early zu Hause danas!

Ja, det var värst vad jag har flippat ur...
Slutade ett idag och för en gångs skull stannade jag inte över i några timmar... bara i EN.
Minns inte när det senast hände att jag kom iväg i hyfsad tid från jobb... framförallt inte på en ett-fredag, då jag brukar stanna till minst 15.00. Dumt, jag vet!

Kallt och regnigt att cykla hem. Rikigt RUGGIGT faktiskt, fattades bara lite mörker...
Men skönt att cykla hem i dagsljus ju.
Nu kanske man hinner lite i hemmet, i helgen. Ska nog slänga mig i tv-soffan och slumra en timme eller två nu, så är man pigg för andra doningar sedan.

Strange... jag har fått rätt ont i låret. Eller alltså högt upp på utsidan av höger lår och i ett band in över ljumsken. Känns som ngn slags brännskada; ömt och brännigt och lite stickande och kliande. Tänkte först att det var ngn muskel-bristning-inflammation-träningsvärk-grej från i lördax, då jag gick den därade lilla promenaden i natten.
Men träningsvärk försvinner ju rätt snabbt... får nog ta några ipren och se om det hjälper... ELLER, vem vet... kanske går det över om man sover ORDENTLIGT...och då duger det inte med 3 h´s sömn varje natt, vilket det blivit senaste veckan...

Så, nu droppar ögonlocken ner hela tiden, svår att stanna awake...
Får nog avsluta nu, innan jag trillar av stolen.
Hörs!

/Jeppe - lårkaka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0