WHAT A NAME - SMAKA PÅ DET, DU!!!

Hej i natten!

Nä, har inte somnat än, även om det var ytterst nära - riktigt, riktigt - tidigare när jag skrev (alltså skrev - SKRIVA, inte NÅGOT ANNAT skrev, någonannanstans!) idag.
BORDE verkligen sova men vill inte... håller mig vaken med hjälp av en kaffekopp i högsta hugg och som tilltugg en PRINSESS-STUBB...e...
W.T.F.!
Hur kan de döpa en sådan godsak till STUBBE!?
Med förnamnet Prinsessa dessutom, HALLÅ!
ALLA medlemmar i familjen Prinsess-tårte-liknande-ätbarheter ska SJÄLVKLART få komma till denna värld med ett VÄRDIGT namn!
Vi snackar inte om ngt himla avlemmat trädstamsunderliv här.
Lyssna bara; PRINSESS-STUBBE...
Alltså, folk kan ju för f-n missta den avlånga marsipangröna varelsen för en LYX-DILDO storlek XXXLLL!...

Nej, jag funderar å det mest seriösa att skicka iväg hela rubbet till Plus för att låta Sverker Olofsson göra något åt SAKEN...
Skrämmande att något så, VERKLIGEN könsdiskriminerande ska få förekomma i nutidens Sverige!!!
En PRINSESSA ska få förbli PRINSESSA, vare sig man vill smaka av bakverket eller besme... besmaka/uppleva Henne på annat sätt.
HMPPFFFRRR!!!
Nä, nu är jag really LACK!

För kaffet TACK!

/Jeppe - FÖR KVINNANS SAK... I PRINSESSANS TJÄNST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0