BAD, BAD GIRL!

NEJ, det ÄR inte kaffe...
Det är inte ens en mugg.
Det är ett GLAS.
Med A-FIL i.
Kan verka känsligt och kanske lite fegt, t.o.m., men eftersom jag försöker sköta både sömn och jobb, så ÄR det faktiskt FÖR SENT för kaffe just nu.
Egentligen borde jag lägga mig på studs NU, men gissar att jag fått en släng skivabstinens...

Jo just, A-fil är bra för magen. Åtminstone MIN.
Jag dricker faktiskt MYCKET filmjölk och kanske oxå DÄRFÖR jag tål så mkt kaffe. Men inte nu, för snart ska det sleepas i minst 5 h´s... Måste faktiskt ta och skärpa till sömnen nexta wecka... Jag SKULLE JU försöka lägga mig elva, så det då blir senast tolv, inkl. alla småsaker som jag brukar komma på i sista stund, att göra... Denna vecka har det nog blivit 4-5 / natt, vilket ÄR för lite.
Det positiva med att lägga mig sent, just nu i tiden i.a.f., är att när jag väl går till beds så är det bara PANG TJOFF - WAY OFF... hinner bara räkna första fåret, om ens det...
Jaja, tur det bara är FÅR man räknar, hade varit BAD LUCK om det varit fruntimmer... i.o.f.s., då hade man kanske fått kvinnovarelser på besök i DRÖMMEN, istället... nu dröms det bara om en massa BÄÄÄHÄHÄHÄHHHRÄHÄHÄHÄKANDE... ;)
Usch vad ögonlocken börjar VÄGA ordentligt nu...

Okej, vem är BAD?
Jo, just det... den HÄXAN!
Nej, häxan blev fel, eftersom jag är lite småglad för häxor... det blev en förolämpning mot häxorna ju...
Säg såhär istället; Ta en ENGELSK häxa och byt ut W:et mot ett "B", så börjar vi närma oss...
Okej, jag har inte för vana att kalla folk för otrevliga ord och tänker inte göra så heller, men den här grejen var så smutsig att hon är värd det och jag skulle kunna kalla henne för fuskare, mellan två ansikten oxå.

Till saken då;
Jo, "Halvåtta hos mig".
Den siste deltagaren hade fått rätt bra betyg av två av de andra och återstod gjorde bara en kvinna som hade suttit och berömt MATEN hela kvällen. Mannen/kocken ifråga hade behövt en sjua för att kamma hem segerns sötma + 15 lock...
Då visar FUBBICKEN upp en 4:a!!! O.M.G.!!!!!!
MED motiveringen att HON SJÄLV ville vinna. Hur j-a blåst får man vara!?

VISST, jag är själv tävlingsmänniska och tycker man ska göra (i princip) ALLT för att vinna. Men det måste finnas GRÄNSER.
Man måste ju se till VAD det är för TYP av tävling oxå.
Här går ju hela programmet/tävlingen egentligen ut på deltagarnas ärlighet gentemot varandra, eftersom det är de själva som är poängsättare.
Som det blev här, borde man satt in ett par opartiska domare istället.
Nej, här kom vi ner på sandlådenivå och tänk om allihop skulle satt poäng utifrån att de själva skulle vinna, då hade alla givit alla NOLL POÄNG. SUCCEEE!...
Jag fattar åtminstone inte hur hon är funtad.
Tycker nästan TV 4 borde gå in och ge 15.000 till torsdagens "kock", nu när man har facit.
Märkväl, detta var en repris, tror jag, om du nu skulle känna igen exemplet.

Nu är jag FÖR TRÖTT...
Sov gott!!

/Jeppe - too tired to go to bed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0