Kaffetime

Ja, nu ska det PIGGNAS ännu mer.
Såg dock bara att;



TOM!
SLUT!
Helt alldeles INGENTING... kvar.
BORTA är de, KEXEN...
WHHHYYYYYYYYY??????



Men det är nog rätt lugnt ändå... tror det finns dige ngnstans.
Tyvärr vet jag inte varför jag är så beroende av tilltugg till kaffet.?.

Okej, hinner inte skriva ngt vidare briljant nu heller...
Måste nämligen jobba lite (mkt!).
Jobb jobb, alltså. Till FÖRSKOLAN.
Ska trycka ut X antal foton på barnen, som måste vara färdiga i veckan.
Ja, ska inte bara skriva ut, måste leta och SORTERA oxå.
Så behövs verkligen FULL kanna.
Hej!

/Jeppe - SUNDAYWORKER




Kommentarer
Postat av: Elle

Visst gör man. Väldigt mysig bild. Tyvärr har jag ju intefotat den själv. Önskar dock att jag kund ta så fina bilder. Men vem vet, kanske jag står där en dag med tillfället framför mej.



Trist när kakorna e slut hörru. Jag älskar kakor, men behöver dick minska mitt intag känner jag om det ska bli nån beach -10 för min del. Haha!!

Ha en go kväll.

2010-04-18 @ 21:35:49
URL: http://ellec.blogg.se/
Postat av: Elle

Haha, dick = dock...Så fel det kan bli.

2010-04-18 @ 21:37:09
URL: http://ellec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0