Ligger man efter, ligger man ALLTID efter!!!

Jo, tyvärr är det så... :S
Och jag VET, jag har två Så-ska-det-låta-program att ta en närmare titt på... har halvsett båda två, men DET blir det ju inget vettigt skrivet om.
Jaja, den som WATCHAT minns säkert ändå och det är lixom inte ALLTID aktualiteten som är det VIKTIGASTE, även om jag vet att det KAN vara kul om man är någotsånär i TID.
Jag menar att det finns andra mål oxå, vilka ibland kan vara mkt DJUUUPA och eftersom det bara är MORGON för MIG, så har jag inte intagit ngt glas rött, vilket betyder att jag inte är i DJUP-TÄNKANDE-TILLSTÅND... och för dig under 18, menar jag SAFT!

Nänä, jag vet, det mesta blev kanske lite överdrivet här och för den delen har jag inte något drickbart i nämnda kategori HEMMA ens... så inget att snacka om... och vem vet, eftersom jag är NATT-människa nalkas det kanske DJUP-PSYKOLOGI när småtimmarna inträder...

NU - frukost och KAFFE, men först lite tvätt-vik... det var nog DIT rubriken syftade egentligen, tror jag, men minns inte nu...
HUR står det till med närminnet, Jeppe!?
Jaja, skriver senare om det var ngt annat jag tänkte syfta till...
Ha en najsig lördag! =)

/Jeppe - BEHÖVER inte dricka för att ha roli ... MINNESLUCKOR... huah...

Kommentarer
Postat av: Karin

hahha ja såg nog lite töntigt ut, skrek liksom till och fick vända mig om och jaga den i luften:p men, men sånt som händer:)

hoppas du har en kanonfin lördag:)

2010-04-17 @ 16:18:02
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0