Snart jobbedax...

Alltså, två himla ovanliga känslor såhär på en gång...
För det första är det ju inte sååå jättevanligt att jag skriver såhär tidigt.
För det andra ska jag arbeta e.m. idag.
Arbetar ju halvtid just nu och förut har det blivit f.m. men måndagar passar e.m. bättre för verksamheten. Ska alltså strax iväg, därav det faktum att kaffe häves för fulla muggar just nu (mellan tangentnedslagen).
Trevligt att vårsolen gör sitt för att supporta mig på (cykel)vägen till jobb. =)
Jaha, tror inte jag vågar skriva så mkt mer nu eftersom jag känner MIG och jag känner mitt förhållande - snarare oförhållande, kanske - till tiden och i just TID vill jag vara till jobbet, så tills nexte time, HEJHEJ!!

/Jeppe - stressad... hinner inte skriva ngt här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0