VAKEN nu =)

Hej i natten!

Jag är helt NYKTER (såvida de inte har kommit fram till att alkohol är en ingrediens i KAFFE...).
Varför vill jag nu framhäva ovanstående påstående?
Jo, för att det är helg och det betyder väl att nu vid den här tiden, börjar det droppa hem en massa människor som varit ute och festat och som därmed i c:a 83%  (helt skogsvild gissning)  av fallen innehar en eller annan drink innanför västen/blusen... och därmed är åtminstone lite salongs...
Och JEPPE, hur många av DEM tror du tittar in HÄR!??? HALLÅ, vakna ur DRÖMMEN! 
Okej, även om ingen ovan beskriven människa skulle läsa dessa bokstäver nu, så är jag fortfarande helt nykter och VAKEN... det kan ingen ta ifrån mig.

Och just VAKEN  (börjar låta som P. Settman när han läser följdfrågorna i Så ska det låta...)  är något jag absolut INTE var i nattas, då jag skrev FÖRRA inlägget.
Tror minsann snarare det var TVÄRTOM, känns som om jag SOV mig igenom hela skrivandet... har dock läst igenom det nu och det blev faktiskt riktigt hyfsat skrivet om man betänker att det är skrivet av en deep-sleep-Jeep... Men fattar faktiskt inte HUR jag skrev överhuvudtaget.
Nåja, minns att jag VAKNADE till - ibland i.a.f. - då mitt överhuvud föll PLADASK i tangentbordet.

Lång tid
tog det att skriva, märkte jag när jag kastade uret ett öga, på väg till beden.
OCH jag fick absolut inte de 5 timmarna jag tror jag skrev om  (nu pratar jag sova SÄNG, d.v.s. ej inkluderat sova STOL), utan sömnen landade på c:a tre små korta... så gissa om jag däckade några timmar idag efter jobbet!?...
Var faktiskt längesedan jag sov efter jobb, men det var en mkt behaglig upplevelse.
Bara ett sista slut-tjat om denna otroliga och något övernaturliga bedrift;
Om de får för sig att införa Nobels litteraturpris för sovande författare, då ställer jag mig först i kön och bokar bordsplats mellan Victoria och Madeleine.
Sådär, ses kanske 10:e december då!?...

Nattedax, inbillar jag mig.
Dröm sött!

/Jeppe - inget snack, håller mig till SÄNGEN inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0