Dax för Torres!?

Jaha.
Kom nästan nyss hem från jobb.
Övertid c:a 1,5 h´s.
Dock "frivillig" sådan och alltså inget jag får tillgodo på ngt sätt...
Trött igen och hinner inte skriva så mkt just för momentet.
Måste kort säga att jag var ju rätt nära rätt resultat igår...
Blev ju 3-2 och jag tippade 4-2...

Kvällens match då?...
Jo, inbillar mig väl - och hejar på - Tyskland.
Men men, NY match och Spanien har väl lite mentalt övertag, sedan EM-finalen från två år tillbaka...
Tyskland har ju dock imponerat mest...
Hörde just att Torres inte spelar från start, vilket betyder att det inte blir repris från 2008, då han ju avgjorde finalen. Men kanske ändå, om han nu kommer in...
Jag tänkte såhär, att det har gått så dåligt för honom, så varför inte öka nu, när det verkligen gäller...

Observera att BLÄCKFISKEN valde Spanien!...
Är dock långtifrån mina principer, att vara så skrockfull att en slibbig klump med alldeles för många armar, skulle få avgöra vem som vinner en fotbollsmatch.
Lite lustigt, btw, att jag inte håller på Spanien, då det ju rinner några matskedar spanskt blod i mina ådror...
Men sedan VM i Tyskland har jag ett gott öga till Tyskland, av div. anledningar...
Nog med analys.
Fram med en GISSNING!
Målpositiv som vanligt, får jag väl slå till med 4-3, i tysk favör.

Nu KAFFE!
BYE!

/Jeppe - amatörtysken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0