GOD MORGON, GOD NATT!!

Yes, ´s time to go to bed.
Sooon...

Söndagen var bakfull.
Missade matchen i lördax, men det blev lite Möllan / Folkets park och mycket gintonic.
Hade ju inte så mkt kronor, så blev bara en uteöl.
Sällskapet hem bestod av en liten ostburgare m. pommes och vitlöksås samt en påse barbecuechips.
Minns bara att jag skulle se en himla bra film med nattamaten som bisittare. 
Maten krängdes, men minns överhuvudtaget inte vad, eller ens om, jag såg på tv...
Som vanligt skulle jag bara vila efter maten...
Visst, vaknade i soffan framåt morgonkvisten med tv:n och lampan igång såklart OCH oborstade tänder... VITLÖKSBAKFYLLESMAK - MUMS!!!...

Har ju inget vettigt att skriva just nu - förutom att tänderna ÄR borstade = bara att gå och krama kuddarna, skönt - så jag lämnar en liten cliffare;
Senare idag blir det på gång med en sång, med sköna MAJA...
Det du!

Btw, träningsvärken är nästan helt way off... så himla skööönt. Börjar känna mig som Jeppe igen. =)
G´night!

/Jeppe - somnar ALLTID lättare i soffan... även om han vaknar lite mer nackspärrad och armpressad och totalt felböjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0