HOTHOTHOT!!!

Inget HOT alltså, bara lite VARMT...
Jag hotar aldrig, ska folk veta. Hmmm... om det inte skulle vara befogat, ngt riktigt riktigt krisigt, alltså... ja, förståhen Sie bitte?...
Njae...
Ämnesbyte. Eller nästan.
Hemma från jobb.
Och svettig som en get.
Som TUR är doftar jag inte get iaf...
Har ju den turen att inte lukta alltför mkt odör, när jag svettas.
Vet inte varför... ren tur väl...
Okej, går jag utan att duscha i tre-fyra dagar, så kanske det börjar lukta lite underligt.
Men bara kanske...
Jaha, så nu tros det att undertecknad inte duschar så ofta!???
Helt fel!
Jag duschar faktiskt varje JUL! Man får ju inte vara ofräsch!...
Nä, behöver väl inte förklara att jag kan skämta... ibland. Bra.

Jo, klibbig och TRÖTT.
Alltså, är det bara för det nalkas semester, eller är det vädret, eller är jag bara helt SLUT som artist???
Helt way off... somnade före TOLV igårkväll... VAD ÄR DET!?
Hallå, jag heter JEPPE! Sådant gör inte han! Finns inte i ordboken. Där finns bara efter tolv. Efter MIDNATT!
ALDRIG FÖRE!!!
Summan av kardemumman; HELT TRÖTT! BARA HELT SLUT!!
Däckar nästan NU. Detta fast jag sovit över SEX H´S i nattas.
Jaja, TVÅ DAGAR KVAR, BARA TVÅ!!
Sen är det mycket TROLIGT att det blir utsövt.

Lite problematiskt att lägga upp kvällen... ska jag sova ngn timme nu, eller ska kaffekannan fyllas till bredden OCH höjden så att denne trötte, gamle, slöe, orkar stanna vaken och framförallt inte riskerar att somna mitt i fotbollen...?
Får se. Har ju lite att göra oxå, så lutar nog åt kaffehållet...
Och duscha då?
Asch, vaddå!? Det är ju jul om drygt fem månader...

Hejs!

/Jeppe - TVÅ DAGAR

pssst... HOLLAND 4 - URUGUAY 2... älskar att vara förhands-stöddig!


Kommentarer
Postat av: Maria

NYTT BLOGGPROJEKT!



-Visa en bild på dig och din kropp (anonym - utan anstikte)



-Skriv din ålder, längd, vikt & BMI samt en kort kommentar om hur du ser på din kropp



- Ta chansen att få ärlig och positiv kritik för DIN kropp och hjälp därmed till att bekämpa de osunda ideal och förvrängda kroppsbilder som existerar i dag



Intresserad? Maila: [email protected]



Ps. Ursäkta detta “spam-meddelande”, men det är för en god sak

2010-07-06 @ 21:53:19
URL: http://toppkroppens.blogg.se/
Postat av: Jeppe

Inte riktigt min grej!

Kan ju dock berätta att NEJ, jag är inte HELT nöjd med min kropp...(FRAMIFRÅN är den rätt OK.) men det går och mitt INRE är desto VACKRARE!

God lycka med projektet, iaf!



/Författaren

2010-07-13 @ 03:03:35
URL: http://jeppeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0