Nyrakad och fin...

... just så började en dikt jag hade i Sydsvenskan en gång.
Hmmm... längesen man skickade in ngt alster... var tog kreativiteten vägen!?...

Men jo, hursomhelst stod jag och rakade mig denna mkt tidiga morgon.
Och det tar lite TID, eftersom jag är så petig och dessutom bara rakar mig typ var 5:e dag och ibland ännu mer, s.a.s. så det hinner ju växa en del...
Jo, började alltså tiiidigt.
Varför detta beteende, vet jag inte.
Har alltså inte gått och lagt mig.
Men nu är det lent och skönt om hals och kind, vilket betyder bättre sömn - inget värmekli lixom...

För övrigt är det fortfarande helt stiltje i kroppen.
Hoppas det blir bättre senare idag så man blir människa igen.
Ska verkligen inte ifrågasätta de människor som har ont/svårt att gå. De FÖRSÖKER men det går bara inte.
Det vet jag själv nu. Man kämpar och vill men kommer ingen vart.

Nej nu måste det sovas...
Hej!

/Jeppe - den orörlige

Kommentarer
Postat av: Em

Då vaknar du nyrakad och kanske UTAN träningsverk sen? Sov gott! :D

2010-07-22 @ 07:59:32
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Camilla

Jag är också rätt orörlig av mig idag.

Ha en toppen dag!

2010-07-22 @ 08:37:07
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0