SÅ ATTANS DUKTIGT!

Applåder och skumpa tas tacksamt emot! =)

Kolla här bara... checka URET.
Kolla in hur mkt LITE klockan är.
Och denne här, har SOVIT sedan... hmm, let´s se nu, däckade i soffan framför fotbolls-tv:n vid 21-snåret... ja, säg kl. 9 (NIO, 21.00) igårkväll!!!!!!
Life in plastic, IT´S FANTASTIC!
Helt himla incredible ju... svårt att förstå, måste nypa mig i armen för vaken-check (←nästan som naken-chock, hmmm... men det var kanske en dröm...) och fatta, jag ÄR vaken...

Men, för att behålla fötterna på jorden och inte bli för uppblåst, måste jag erkänna att jag ska lägga mig igen. Sorry!
Jo, men faktum är att hur du än vänder och vrider på det så har jag redan sovit i ungefär åtta timmar... REDAN ju!...
Och även om jag är i stort behov av sömn just nu, så tror jag att jag vaknar senast 10.
Och så tidigt har jag inte uppstigit en lördag sedan det var ngn svensexa, eller flyttning  (märkväl, två t:n...), eller hjälpa-pappa-jobb, eller resa, eller något... d.v.s. för LÄNGE SEN

Och såhär länge, som det blir sammanlagt, var det urlängesen jag sov.
OCH jag måste väl få räkna att jag faktiskt la mig klockan 21.00... och DET, det är RESPEKT!
Så tidigt minns jag inte när jag somnade senast...
Måste ha varit när jag varit sjuk någon gång, eller när jag var ett litet barn - vilket ju betyder LÅNG-TID-TILLBAKA-I-TIDEN-TID-SEN!
Alltså 21.00!
Hann ju inte ens se aktuellt...

Nu ska det borstas tänder och sedan sovas ut helt.
Måste väl erkänna att det inte blev ngn vidare tandborstning, eftersom jag bara däckade, BOM...
Och det var pizza till fredagsmys...
Alltså kan det tänkas... ingredienser och så... och oborstade tänder...
Nänä lugnt, gick faktiskt upp i sömnen en runda och lyckades pillra fram en liten tandsticka och plaskade upp lite vatten att skölja ingrediens-mun med.
Så, förbehandlingen är lagd till handlingarna och nu ska det bara tandtrådas och borstas...

SÅ!
Ha en fin lördag i rekordvärmen, så ska jag fortsätta min rekordsömn! =)

/Jeppe - 21.00!


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

haha ja han vill nog mest av allt stå i kylen. Men nej de får han inte, han ska svettas som alla andra haha

2010-07-03 @ 16:58:31
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0