Semesternatt-i-värmen-med-en-kopp-med-kaffe-i

Ja, fast det är helg-natt måste det väl räknas som semester-natt, eftersom semestern har infunnit sig nuförtiden...
Tjo och jubel?
Okej, tjoooooochjuuuuuubeeel!!!...
Eller, känns närmare som en LÄTTNAD, tror jag.
Borde kanske jubla, med sådant väder och allt... men är väl lite mer dämpat, eftersom ekonomin inte är den bästa och det kan ju kosta lite om man ska ha semester fullt ut, s.a.s.
Skönt att slappa och SOVA iaf.

Måste dock tillbaka till jobb ngn dag och sortera lite papper/pärmar - för säkerhets skull, eftersom jag inte vet hur länge jag stannar på nuvarande förskola... facket lär väl kämpa vidare för mig, men chefen är envis och vill säkert inte visa svaghet genom att "förlora"... får se i augusti...
Är faktiskt lugn och tror det löser sig hur det än blir...
Jaja, blir smidigt att sticka dit ngn förmiddag... ingen där (barnen är på annan förskola några veckor), så kan arbeta i lugn och ro. Bara på med en kanna kaffe och skruva upp volymen på radion, så är det nästan som hemma...
Men imorgon är det söndag så varför tänka på sådant nu...?
Mer kaffe.
Hörs kanske igen inatt, om jag är aktiverad nog.

/Jeppe - semestermannen


Kommentarer
Postat av: Alina

tack du vad snällt!! :)

idol har jag tänkt på men det blir isånnafall nästa år, vi får se:) natti

2010-07-11 @ 03:25:28
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Alina

jaa jag är verkligen nattmänniska^^ gick och la mig halv 11 på morgonen igår haha:P förstår att kanske nelly inte är nåt för dig^^



sov gott du me!

2010-07-11 @ 03:53:03
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0