Som ett brev på posten

Lite underligt uttryck egentligen, om man nu ska analysera det hela... borde kanske vara till posten... hmmm.
Men det struntar jag i nu och går till innehållet istället för innebörden. Eller...

Jo, gissa vad!? (sådär glad är jag inte, som det lät)
Helt rätt!
TRÄNINGSVÄRK!
Har gått som en gammal plåtrobot hela dagen, för att inte snacka om när jag ska sätta mig eller komma upp från den sittande ställningen...
Har varit på väg att ramla ett antal ggr, eftersom musklerna inte fungerar som vanligt.
De stöttar lixom inte som jag tror de ska göra... som vore de berusade...
Himla lurigt...
Är det ngn som har lite olja på sig?
Smörjning.
Skulle nog attan behövas.

Känns så himla vekt, men det är bara att erkänna att man är otränad.
Till försvar kan sägas att det inte var ngn barnlek igår precis och många skulle nog givit upp före "målgång".
Seg är något jag är, faktiskt...
Medveten oxå - om att jag missade att stretcha igårkväll.
Antar att det hade hjälpt en bit, iaf...
Har försökt att trycka ut idag, men musklerna säger skriker NEJ, meddetsamma.

Jaja, får ta det lilla i taget och försöka röra mig lite i sömnen inatt oxå, så det inte stelnar helt och hållet...
Någon som är sugen på sömn-gångar-rave eller något?...
Synd att jag inte har pengar till någon söt massös... hade varit skönt.
MEN, antagligen gjort så skönt-ONT att jag hade vrålat ut smärtan, varvid folk hade trott det var andra grejor på gång där bakom draperiet...
Nänä, det var inte JAG som tänkte, såg du inte att jag skrev "folk", d.v.s. ANDRA MÄNNISKOR, hade trott...

Så, kaffet är slut och jag måste upp och breakdansa lite.
Kanske inte som hela Rinkeby (tack Uggla!) men som en knastrig och rostig robot iaf...

OM jag kommer ur den här stolen, vill säga...

Hej!

/Jeppe - fattas bara plåt-tratt på hjässan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0