DAX ATT SOVA VA?... VA!?...

Jodå. Snart.
Midsommar var ingen hit.
Råkade sova bort i princip hela dagen... :S
Men vad göra när det behövs... hade sovit c:a två, jo TVÅ, timmar i snitt de elva senaste nätterna...
Mkt DUMT, jag vet och hade jag inte sovit mer snart så hade säkert kroppen DÄCKAT.

Stor tur att barnen på jobb varit färre... oxå eftersom det psykiska på jobb varit VÄRRE...
Jaja...
Här kommer ett GOTT tips;
Digestive-kex och noblesse-choklad tillsammans med en god kopp kaffe, alternativt ett stort glas mjölk (beroende vilket tillstånd man är i).
Det är URGOTT!

Annars är det Indira som nattar mig i hörlurarna.
Okej, SKA visa sången... snart.
Hejhej!

/Jeppe - nattmänniska-är-mitt-mellan-namn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0