TVÄTTEDAX... låter ju KUL...

Ja, visst gäller det att vara positiv.
Det måste man om man som jag - väldigt mycket troligtvis - saknar en synaps eller dylikt, där uppe bland de små grå...
Ja, så måste det bara vara... menar HALLÅ!...; bokat tvätt-tid kl. 07.00 en söndag.
Jo, du hörde rätt!
Dessutom har jag inte gått och lagt mig än... och nu är det ju lika bra att stanna vaken.
Har ju någon liten slurk kaffe kvar oxå, om än kallt sådant.
Kan man bli mer korkad!?
Och då menar jag inte kaffet, det var ju riktigt BRIGHTY BRIGHTY!!... =)

Jaha, då var det time att sortera lite vitt och kulört... och framförallt UNDER.
De börjar nämligen ta slut... och det är ju inte helt oviktigt om man ska fortsätta vara människa.

Måste väl sova efter tvätten.
Dock inte för länge, eftersom det nalkas jobb imorgon, dessutom på en "ny" förskola, eftersom vi är sammanslagna några veckor såhär i sommartider.
Måste ju därmed kunna somna ikväll, menar jag...
Titta; smart Jeppe!

HEJ TVÄTT! =)

/Jeppe - helt IVRIG

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hhaa tvätta klockan sju en söndag, wiiie ;)

2010-06-27 @ 14:02:15
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0