FÖRNÅGRADAGARSEDANNÄRMAREBESTÄMTILÖRDAXXX......

Hejhej!!

Lyckades kräla mig upp ur källaren i lördax och en starkt bidragande orsak till detta var att jag hade grejat en biljett till Arenan och melodifestivalen.
Tror mitt liv var i akut behov av den uppmuntran som detta innebar.
Har alltid velat se melodifesten LIVE och ännu mer nu när Sibel skulle vara med och dessutom på "hemmaplan".
För dig som inte vet, så har hon en av Sveriges bästa (om inte DEN) sångröster, vilket denne har tyckt sedan Idol 2005... och lär inte ändra mig än på ett tag.

Skönt att komma ut lite och träffa folk och tjabba lite... är ju sjukad, så det blir inte så mkt snack nu när man inte får konversera med barnen på jobb... ;)... saknar dem faktiskt lite (ok. kollegorna oxå!...), fast jag verkligen behöver vara därifrån just nu.

Jo, som vanligt var jag sent ute och blev lite svett när taxi-klockan visade 19:55.
Klunkade i mig det sista av Karlovackon (brukar FRÅGA först, innan jag dricker i en taxi!) och en snabb konjak-cola-klunk och galopperade in i korridorerna.
En snabbis in på toa, där jag fick lugnande besked om att uret bara visade kvart i.
Nåja, det började ju egentligen kl. 19, enligt biljetten, även om det inte börjar förrän 20 i tv-rutan.
Hittade snabbt min plats på rad 13, parkett. Rätt hyfsat läge.
FRÄCKT att verkligen VARA där, faktiskt.
FIN arena och TREVLIG upplevelse.

...blev bara SÅ himla trötttttt... helt plötsligt, liasom...
Får nog ta och fortsätta writa nexta natt, el. ngt......
To be continued...

Sov gott nu!

/Jeppe - ÄNTLIGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0