Mellan-snack-mellan-två-hör-ihop-inlägg

Har lite brådis...
Ska iväg på 100-årsfest, ju.
Men innan en snabb gissning på andra chansen ikväll;

Min förstahandsgissning är att Alcazar och Pauline går till final.
MEN när man börjar fundera mer ingående så kanske det blir C. Barbara och Alcazar... eller Neo...?
Eller Pernilla och Alcazar...el. Neo......
Nej, första tanken räknas alltid, så alltså; Alcazar och Pauline!!!
Men jag är kass ibland på giss och möjligtvis blir det ngn som jag inte nämnt alls och då är jag ju URDÅLIG...
Jaja, jag älskar att försöka vara bäst.
Får se ikväll.

Skriver färdigt om annat senare.
Godkväll och GRATTIS MALMÖ FOTBOLLFÖRENING! =)
...jaja, jag vet - 24 februari, men vaddå... FEST ju!!!

/Jeppe - under en alltid himmelsblå himmel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0