Ne znam NADA!!!

Ja, är nog den mest otekniska varelsen i detta universum...
Skulle bara sådär snabbt in på Anna Bergendahls blogg och kommentera.
Snabbt - SURE!
När man ska skicka messet ska man identifiera sig.
Provade och provade att skriva namn + adress hit, men nä, ska tydligen fylla i ngn AIM eller OpenID (och det var där jag provade att skriva, ja överallt provade jag...).
Gick inte och man var tvungen att fylla i NÅGOT.
STRANGE! 
Måste man ta sig över taggtråd och barriärer för att få lägga en liten kommentar!?...
Fattar bara inte hur folk redan har kommenterat som ANONYMA... och jag som inte ens behöver vara anonym...  Gick in på andra kommenterares bloggar (som oxå har Blogspot) och där verkade det finnas andra id.-alternativ såsom "anonym" eller "namn/hemsida", etc. 
Fattar nada...
Någon vill ja förklara mig???

Vill ngn oxå hjälpa mig med en förklaring till varför jag dricker kaffe NU, fajvöklåckkk, när jag ska vara pigg i tvättstugan klockan ELF-ELEVEN-ÄÄÄLVA!???
Och dessförinnan tänkte jag fälla ner ögonlocken och sleepa kroppen, om det inte framgick...
Ja, inte bara OTEKNISK, KNÄPP oxå tydligen!...
Säger inte mer!

/Jeppe - får inte komma in...

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en bra dag!

2010-03-16 @ 15:07:09
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Jeppe

Tackar!

Jadå, sov cirkus halva, så den delen var ju bra...;)

Ha en bra dag, du med!... men IDAG då, alltså... ok, igår oxå men... ja, du förstår nog...?

2010-03-17 @ 08:12:07
URL: http://jeppeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0