Så ska det UNDERHÅLLAS; COOKIES N BEANS =)

Här är lite betyg från igårkväll;

Så ska det låta 19/3; COOKIES N BEANS - E.M.D.

YES, YES, YES!!!
Precis vill jag ha Så ska det låta.
Det ska inte bara låta, det ska UNDERHÅLLAS!
Och underhållning blev det verkligen och det tackar jag kakebönorna för.
EMD är inte riktigt min grej, men deras motståndare, de räddade min tv-kväll.
COOKIES N BEANS - så pigga, så fina, så UNDERBARA!!!
TACK!! =)

Nu kommer ngt nytt här, nämligen dagens (programmets) BÄSTA.
Får bara välja EN och beskriva kort och det kan bli svårt, menmen...


DAGENS BÄSTA:

Givetvis blir det Cookies n Beans, men eftersom jag tycker om att surprisa så väljer jag inte den mkt SKÖN-FINA "First We Take Manhattan", utan istället deras underbara version av "Sin Wagon".
NICE BEANS!!! THANX!
Humor och ÖS får alltså vinna över imponerande njutning, denna gång i.a.f....


Och ska jag välja kvällens artist, så blir det (surprise!...?) inte Release-Me-Frida, utan CHARLOTTE CENTERVALL... =)
Som hon ROCKADE loss och underhöll, vilket ÖS och vilken HUMOR... just min kopp av smak! =) =) =)
Ett stort individuellt TACK, där!

Egentligen drack jag bara en enkel pågabira till maten, men får man sådan här härlig härligtainment, krävs det lite mer innehåll i drycken, så det blev en GULD till, den här gången med TRE streck på. MUMS, sa sinnena.
Måste bara nämna att det ibland är sådana "små"-saker, som gör helheten/underhållningen.
Tänker t. ex. på när Cookies väljer en siffra, undviker en RÖD ruta och spontant utbrister "JAAA!!!", likt vore de barn och precis lystrat till "Vill ni ha GLAAASS?".
Eller, när Charlotte - med destination ProgramledarPeter - bara sådär från höften kastar iväg: "Hur många "the" hörde du?" - UNDERHÅLLNING!

Ja, missade du programmet så kolla repris eller på nätet, det är det VÄRT!
Tack för nu!

/Jeppe - såld och underhålld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0