SEEEG

Ja, går bara så himla segt idag... har inte käkat beakfast, har inte duschat, har knappt VAKNAT, ögonen är sådär grusiga du vet, vill inte alls öppna sig...
Har inte ens borstat gaddarna än, så tur att det inte finns lukt-skärmar...
Är ju fortfarande sjukad och är alltså bara hemma, varför jag inte heller utsätter ngn annan för min ofräsch-het...
Men får väl ta ett ryck och mova in i badrummet.
 
Det är bara det att egentligen ska, inte avloppet, men däremot röret mellan badkaret och brunnen rensas... sitter ngt ivägen där tror jag, eftersom vattnet stiger lite när man duschar... men det rinner i brunnen alltså, så DÄR är det inga problemas.
Ja, får väl ta ngn ståltråd med en liten krok på eller ngt och se om jag får ut hårtussen, eller den dränkta musen, eller vad det nu kan vara för trevligt...
MUMS, eller vad tycker du!?
Nä, det är faktiskt bland det tråkigaste som finns och det är väl därför man skjuter på det oxå.
MEN det måste ju göras... så, HEJ FÖR NU!
Nu ska jag ha KUL...

/Jeppe - the plumber


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0