E-TYPE-TIME... och lite DEE...m.m....m.fl....

Jodå, vi tar oss raskt sissådär en weeka tillbaka i tiden.
Lovade ju att skriva lite om "Så mycket bättre" och Martin E(type)riksson.
Kortar ner eftersom jag är sent på det...

Jo, man kunde ju inte bli annat än rörd, när Martin berättade om sin karriär och så och sin Mamma (VIF).
Inte så van att hylla manliga människor (föredrar ja...) ju, men här är det befogat...
Har tyckt han verkade helcool innan, men nu fick man lite ytterligare dimensioner.
Har i.o.f.s. träffat på honom en gång - lite kallprat på en Cirkus-toalett under Rockbjörnen, för mååånga år sedan - men det var ju mest bara "Tjena! - Tjena!" ungefär.
Har alltid varit glad för musiken oxå - och showen. Och där måste bara Dee få ingå. :)
...och henne har jag både drömt om och pratat över telefon med, JUST DET!... :)  :)
Alltså; BRA Martin/E-type, beröm till dig!

...lite ljugvarning bara... hyllar grabbar ofta faktiskt - småpågar på förskolan, varje dag - de är så duktiga 2-åringar och det skulle vara skam om jag inte peppade dem, allt för att de ska bli stabila framtida samhällsmedmänniskor (vem sa att förskolan - heter inte dagis - var ett lätt arbete, där man bara passar barn och sitter på soffan!?!).
Och vänner kanske...?

ANNARS hyllar jag hellre KVINNAN, faller sig väl naturligt...
Ska vi ta och småhylla Laleh lite, med bästa numret från Martins dag i "Så mycket bättre"!?... jag vet - för ÖVER en vecka sedan... late as usual.

LALEH - HERE I GO AGAIN



SNYGGT Laleh! :)

Och så lite mer om "Idol-för-över-en-vecka-sedan"...
Jo, har ju inte hyllat Molly alltför mycket så bättre sent än aldrig.
Rösten behöver jag inte säga alltför mkt om - den är bara högsta klass.
Vill bara visa Mollys bästa;


MOLLY - SET FIRE TO THE RAIN


TJUSIGT MOLLY! :)

Och där slutar vi för den här sändningen.
Tills sen.

/Jeppe - Dee dreamer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0