En sådan SÖT GODING! :D

... NIXENIX!... nichta talka abouta någon beautyschööön ladydamen... där gick du bet...
Det jag snackar om är en riktig tjuvstartare.
Trodde inte det var dax ännu, menar; luccebullar, pibbarkagor, julesillsnaps!!!
Och nyårsbubbel-inkl-dagen-efter-bakfylla...?
Sådant borde väl avklaras FÖRE!?...

Jaja, nu är det skedda SKETT.
Det avklarade är AVKLÄTT...KLARAT.
Ingen återvändo.
Kan inte genom ngn slax mystisk tidsapparat göra det hända... händade...händeda...(...operation ORDsökning pågår...)häntade... hänta(?) OHÄNT (och jag ska föreställa förskollärare!? - Med SVENSKA som specialitet!??? Ha!...).

Nej, I really DID it!
Det var inte mitt fel... den bara fanns där... i kylskåpet... och jag drack nattakaffe... och jag är känslig för söta varelse... objek... sak... SÖTASAKER.
Framförallt när kaffet är på ingång.
I.a.f., här är bildbeviset - menar, VEM kan motstå!!!???...

 

SÅ, MUMS!!
Allt för detta inlägg.
Kommer mera är det meningen, men måste nog lära mig sära på ämnena lite, kanske...
Har mkt att skriva om just nu, men frågan är väl hur mkt att hinna när jag måste upp relativt tidigt senare idag...
Hej för nu.

/Jeppe - hemskt mycket i TID, för en gångs skull... borde lära mig inom fler områden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0