HEMSKT SNÄLL

Jädrans vad jag har varit SNÄLL idag (←före natten alltså)... dock inte så konstigt, med tanke på pepparkakorna jag vräkte i mig igår natt...
Hörde du; "pepparkak..." slutade på "-orna", inte "-an"...
Pluralis alltså. Inte alls singularis.
Det vet väggarna.
De såg.
Men kunde inte göra något åt den fasansfulla massaker de bevittnade där i natten.
Kaka efter kaka, bara in där i det ständigt tuggande exekutionsgapet.
Vidriga scener.
HEMSKT!
Men snäll blev man - trots bödel-stämpeln.

Hmmm... kaffe och pepparkakor - gissa någon, om tänderna mina var vackert vita, efter den komben...???

MÅSTE sova nu... två timmar...

/Jeppe - still going snäll, men trött och jodå - vita tänder...nu.

Kommentarer
Postat av: Alice

Sv: haha jadu det där med glorian lade jag inte ens märke till förrens du sa det, vad roligt! Hoppas du också får en fantastisk dag Jeppe :)

2011-12-08 @ 11:05:48
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0