Bara lite nattatjafs...

Oj, börjar bli ofta jag tittar in här - vad har hänt...?

För att återknyta till lastaste inlägget är det väl bara att bita i det sura äpplet och erkänna; Nej, jag är inte smartare än en femteklassare... eller något ditåt...
Även om jag var där och nosade och både Bosnien och Sverige placerade sig bra så kan det inte anses vara rätt-siat och jag får nog begära lite bättre kvalitet hos kristallkuletillverkaren(-omdunukundeläsadetdärlångaordet...).
Undrar någon så såg det ut så här i den bosniska uttagningen;



Mer rörelse och ett klart piggare framträdande än i Düsseldorf.
Kläderna säger jag inget om, däremot är jag svag för glad-söta kvinnoansikten. PUSS!

Annars är det härligt med lill-semester!
Har tagit semester idag, fredag, vilket innebär 5 (FEM!) lediga dagar och det på raken... Skönt att andas lite och inte behöva pladdra hela dagen... (med-de-små-ett-två-åringarna-för-att-de-ska-berikas-med-ett-så-rikt-svenska-språk-som-möjligt...).
STOR-semestern får man snällt vänta på en dryg månad...

Även om det är sovmorgon får jag skärpa mig lite och därmed, i det nalkande gryningsljuset, säga SOV GOTT!

/Jeppe - ÄR SEMESTER!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-19 @ 22:12:51
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0