Höjdrädd? Nä, bara lite grann...

Hej i natta!
Sitter här och gör just inte så värstan mkt...
Kaffet är uppslurkat - faktiskt - och det lite mer positiva är att tänderna redan fått sin massage. Skönt slippa tänka på sådant nu när ögonlocken börjar kännas lite too much heeeavy.

Jo, fick bara en sådan därade tankeställare;
Hur kan man - i detta fallet jag - vara höjdrädd, men samtidigt inte ha några problem med att titta ut ur flygplansfönstret där uppe i det blå, eller med att titta sig omkring i luften (utan fönster då→)eller ner på havets våg, då man - fortfarande JAG - flyger en sådan där (flyg-)skärm efter motorbåt - som ger sig upp en 50-60 m.ö.h. (←som här ju sådär fiffigt verkligen står för över HAVET) - nere i Tucepi??
Alltså, jag tycker balkongen på 3:e våningen är för högt... Jag kan till och med känna att jag är på väg att trilla ner från en stol!...
HALLÅ lixom!!! Eller - kanske ännu värre - när jag ligger på rygg i gräset eller på stranden och tittar upp. Kännns som att man ska trilla "ner" i himlen eller UPP då ju... om jorden inte just vid det tillfället skulle vara uppochner vill säga......
Men det - framförallt stolen - kan kanske bero på sömnbrist - även om jag inte gärna erkänner det.
Och nu när vi halkade in på det ämnet är det kanske daxxxx att hälsa på sängen...
SOV GOTT everybody!!! :)

/Jeppe - trillar nu snaaart... zzz...zzzZZZZZZzzzZZZzzzZZZZZZ!!!!!!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0