Tänkte...?...

Tänkte skriva lite, men sunda förnuftet tog vid och beslutade att det är bättre med tre timmars sömn än mindre än tre timmars sömn...
Måste lära mig, menar ska vara på jobb om 4:15 h´s... hur smart är man!?...
Sen är man ju sjukad på halvtid oxå! Blir ju inte friskare av minisömner lixom...
Men i.o.f.s. är det ju skönt att sluta 12.00, så där finner jag räddningen och kan kanske lägga lite energi på barnen, trots mitt troliga zombie-tillstånd. Får väl ta en snabb kopp kaffe direkt på jobb och sedan lägga på ett skådespelarsmajl, så är jag social och trevlig och räddar förmiddagen...
Jodå, trivs på jobb... egentligen!
Nej, nu var det väl två sköna kuddar som väntade...?
Sov gott!

/Jeppe - tänkte...? ...till lite där... ojojdå...

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, Haha! Det var Harry Potter som kom hem till mig men jag försökte låtsas fram till din kommentar att det var jag som stor bakom ;D

2011-11-18 @ 09:30:46
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0