Trötter

Ja, skulle jag välja en av de sju dvärgarna att vara just nu, skulle valet garanterat falla på Trötter...
Men nu känner jag ju inte Snövit och är för den delen inte nollkommanittio meter lång heller...
Men TRÖTT sparar jag på, DEN bygger jag vidare på... vilket ju inte riktigt behövs, eftersom den används just NU... lixom...
Trodde faktiskt jag kunde få ur mig NÅGOT här nu, men det verkar bara vara STILTJE.
Somnar bara till hela tiden.
Så; SÄNG, var är du???...
Dröm sött!...

/Jeppe - jobbar om 3:45...HUAH!!!...

Kommentarer
Postat av: KeyYo- skall tas med en nypa salt!

HAHA, VILA UT!

____________________________________________________

KeyYo - NY VIDEOBLOGG UTE! "Kan du gilla min bild på facebook?! / Det blev jättefint...bitch...". In direkt och kolla! Du kommer inte bli besviken!

2012-01-16 @ 18:09:56
URL: http://keyyo.blogg.se/
Postat av: Lollo

haha, du sitter och plågar dig själv! XD sova är det bästa man kan göra i livet :]

2012-02-21 @ 17:33:01
Postat av: Författaren

KeyYo, Hej!

Lite sent, men... jodå, tack för tipset! :)

Vilar ut ibland.

Men nu, nu ska jag dricka upp kaffet...



/Jeppe

2012-02-25 @ 04:56:09
URL: http://jeppeye.blogg.se/
Postat av: Författaren

Lollo!

Jag vet, är nog en självplågare...

Älskar att sova, men har himla svårt att komma till skott - gå och lägga mig, that is.



/Jeppe

2012-02-25 @ 05:00:46
URL: http://jeppeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0