SAGA NORÉN, LÄNSKRIM, MALMÖ

Har du inte watchat BRON, säsong 2, så är det ett mycket hett tips, såhär innan julafton.

Med betoning på innan då kanske, eftersom SVT Play tydligen bara har den tillgänglig t.o.m. 24:e...

Så vill du gotta dig i 10 härliga kriminal-avsnitt, är det hög tid...

Smaskeprov:

 

 

 

Tycker Sofia Helin spelar Saga-Norén-länskrim-Malmö så himla bra!

Hade gärna (ja, kanske inte haft förhållande med, men) umgåtts med den, socialt något inkompetenta, men ändå så charmiga poliskvinnan.

Tycker om sådana utmaningar som det skulle innebära att försöka hitta ingången (låter något det!...) till henne.

Men vet i kattsingen om ens jag, med mitt LUGN och tålamod hade grejat det...

 

Bron är faktiskt en av de bättre kriminalarna på länge...

Mycket stabilt gjord.

Även om kvinnorna ligger mig varmare om hjärtat, får jag erkänna att Kim Bodnia oxå gör duktigt ifrån sig.

 

Så, eftersom jag själv har 4 avsnitt kvar att avverka (missade när den gick på tv) och det är juleklappehandling om några sovetimmar, så är det snabba ryck nu, här...

Hej.

 

/Jeppe - låtsaskrim, Malmö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0