(PARENTES)

( Då kategorin och rubriken heter "(PARENTES)", handlar det mest om GNÄLL och KLAG och MÅ DÅLIGT.
Därför är det kanske inte så vidare intressant att läsa när ett sådant inlägg dyker upp...
Bara en liten "varning" och  råd om TIDSBESPARING.
 
Att missa IRON MAIDEN här i Malmö i onsdags, var ett STORT MISSTAG.
ATT MISSA GYLLENE TIDER HÄR I MALMÖ, IGÅRKVÄLL, DET VAR FAN TA MIG TJÄNSTEFEL!!!!!!!!!
 
Mitt eget fel, då jag klantat med ekonomin, vilket får det hela att kännas än värre...
Hur F-N kan jag hela tiden sätta mig i sådana situationer - t.ex. att missa saker jag vill se/göra/uppleva!!!???...
G.T. är NOSTALGITRIPP MODELL SUPERSIZE XXXL.
Konsert på MALMÖ STADION, 20 cykelminuter härifrån.
En lördag.
semestern.
FINT väder.
Träffa människor man känner, kanske.
Och inte sett på LÄNGE, kanske.
OCH DETTA MISSAR JEPPE p.g.a. klantig ekonomi och p.g.a. att han mår USELT!...
Smarte FAN!
 
Jag vet, jag LEVER (även om jag undrar det ibland). Och det finns de som har större problem.
Men va fnnn, jag vill hitta på något roligt någon gång.
Behöver lite uppkickar. Andas lite ljuv luft.
Får man lite positiva upplevelser, mår man bättre i helheten.
Och klarar skräpet lite smidigare.
 
Ja, man lär sig väl någon gång, FÖRHOPPNINGSVIS!
Slut på det negativa nu.
Dax för sömn och kanske någon positiv dröm... WOMEN?
Pengar??
GYLLENE TIDER???
Får jag välja, blir det ta mig katten grabbs i drömmen för en gångs skull... antal 5... ursprung Halmstad...
Och jag kommer inte att prata i sömnen - jag kommer att SJUNGA i sömnen... refräng-vänlig-lättsmälta nostalgitexter, till underbar musik......
Godmorgon och godnatt! )
 
/Jeppe - så negativ så han inte ens kommer på något smart att skriva här 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Cool blogg :)

Svar: Tacktack!! :)
Jeppe

2013-07-14 @ 10:35:01
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0