...bara lite mellansnack...

Ja, den som nu skulle få för sig att läsa härinne, får snällt ta och vänta på del 3.!

Tänkte bara ta och testa att skriva lite sådär oplanerat... för en gångs skull.
Det blir inget långt... och inget vettigt heller kanske... kanske testar ngt nytt trix, typ länk eller så.
Och för Dig som inte känner mig; jag är helt oteknisk och har inte lärt mig funktioner och så, härinne.
Därav det ngt ovarierade utseendet på bloggen oxå......

Fattar inte vad jag gör uppe, egentligen...
Vill väl inte sova eftersom jag har SVÅRT att sova nu med min sjukHOSTA... hostar bara, somnar inte...

Jahopp, drömde om AMANDA JENSSEN för några nätter sen...
En vacker dröm, om än ngt skum...
Nu när man sover mer än förr i tiden, uppstår det fler drömmar har jag märkt...
...vilket kanske inte är så konstigt, men ett bra tecken tror jag... synd bara att jag nästan aldrig hinner analysera drömmarna... framförallt när det är TREVLIGA drömmar.

Låt oss se... provar att länka till ngn bra låt... nej förresten... här kommer lite melodifestivalinfo....;

...och som vanligt fattar jag NOLL!...
SNÄLL MÄNNISKA, PLEASE! FÖRKLARA HUR JAG FÅR LÄNKEN ATT SYNAS!?!
 
Så jag slipper hänvisa till ett tomt mellanrum hela tiden... som här →  LÄS HÄR!  ←.

Det är säkert jättelätt, men denne här är JÄTTETRÖÖÖÖÖÖG!......
Nåväl, vad tycks?
Jag tycks NIX!
Vad i hela världens namn för, ska vi ha utländska "domare"?
Det är SVENSK tävling, då ska det vara SVENSKA "domare"!
Ska vi nu göra ALLT för att vinna, är det i.s.f. lika bra att MUTA de andra länderna när vi väl är där, i E.S.C..

Gör i så fall en annan förändring; skippa juryn helt och hållet, eller ha 50 jury, 50 folket i deltävlingarna och låt FOLKET avgöra - UTAN jury - i finalen.
Har det inte varit rätt uppenbart att det är JURYN som missbedömt totalt, de senaste åren.?.

Kanske är svenska folket även redo att våga rösta fram ngt lite mer annorlunda, typ Marie Lindberg eller SKÖNA Sibel nu senast... eller varför inte Nordman?
Vem vet? Dessa tre exempel är kanske jätteEXOTISKA för övriga Europa...
Sen säger jag inte att det måste vara annorlunda. Hade kanske funkat med Sanna detta året. Som FOLKET ville.
Lite mer jordnära och äkta, kanske, än Charlottes PERFEKTA INTRÄNADE... Inget ont om Perrelli, dock.

Nu kom jag på det;
KANSKE DAX ATT BYTA UT BJÖRKMAN!?
IN MED LUUK, ISTÄLLET!
Skämtar möjligtvis... vem vet...
OJOJOJ... nu börjar jag bara tänka på suveräna Nour... snart dax för Morgonsoffan i rutan igen... FIIIIIINT!!!

Jaja, Du märker inte det, men sedan länken ngnstans, är det ny natt...
Kvittar kanske, det är ändå lika dax att gå och lägga mig... fast hostan är kvar och jag inte kan jobba imorgon (idag) heller.

Länkhjälp, snälla!
Sov gott!

/Jeppe - the invisible link


Pssst... HJÄLPER HONUNG MOT ONT I BIHÅLORNA???...



Kommentarer
Postat av: sanna

Ne, hundralappen fick stanna kvar i min numera tomma plånbok!

2008-08-28 @ 10:10:21
URL: http://sannie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0