I AM a PRINTER (WHAT!?)... 25 y´s YOUNG!!

Sådär!
Kul att vara här igen.
Synd att man inte har gott om kulor... då kunde man lixom trimma ner på jobbet lite - el. mer - och skriva här oftare och kanske även BÄTTRE...
Nåväl, ngn dag ska jag slå igenom som SKRIVARE på ngt sätt... finns ju så många olika sätt/ställen att skriva på. Och då får jag väl ngn slax ekonomisk ersättning så jag slipper slita själen ur mig bland barnen... även om det ÄR trivsamt där... men JOBBIGT.

Nu är det TOO MUCH på jobb b.t.w....
Vi flyttar ifrån Herrgården och JA, vi ligger granne med oroligheterna som förekommer ibland.
Inget som bekymrat denne vidare mkt dock. Inte mer än att det är synd och DUMT att det ska förekomma.
Synd oxå att vi - och andra fsk:or - ska därifrån, på det sättet att vi är de enda SVENSKA instutitionerna, s.a.s., i området. Folket där behöver se lite svenskt och sedan är det väl bra med lite observationsögon om det skulle hända ngt s.k. icke oskyldigt. En del av grabbarna där brukar kalla mig "civilaren", eller "FBI", eller dylikt.
Vet inte riktigt varför, men det kan väl bero på att jag oftast ifrågasätter om det är ngt jag anser felaktigt. Om de sen tror att jag är polis på riktigt, har jag ingen aning om men det är kanske lika bra att de TROR det, om de vill. Och vem vet, kanske är man undercover...!?... Hård men rättvis! Tjohej!...

Jaja, nu ska vi ner till Apelgård och kämpa.
Ska bli kul att träffa en del gamla barn som flyttat över Amiralsgatan. :) En del av dem är STORA nu. Synd bara på en av favvisarna som precis slutat högstadiet där.
Jaja, växer barnen så lär man själv inte bli yngre ju!!! MEN jag håller sinnet ungt i.a.f... 
I detta sammanhang ska jag kanske förtälja att jag faktiskt blev kallad för 25-åring på bussen från Bosnien för ett par år sen. SKOJ! Och för ytterligare ngt år sen (kan man säga så?) fick jag visa leg på systemet. WOAAAWWW!... har jag berättat det förut?...

Annars dricks det kaffe (börjar bli avslaget, hmmm... en viss ton av rävgift!...) och gammeldansk.
Jo, jag vet att det är sent men jag inbillar mig att denhärade förkylda kroppen trebbar lite småstark dryck.
Och för den delen var det längesen jag inbringade denna underbara medicin. SMASKENS!
Lyssnas görs detss oxåsss. På Jelena "den SKÖNA", Rozga. LIJEPA!!!

Snart är det nannedax men först ska detta skrivas klart och sen ska det vikas lite torkad tvätt och sedan kanske jobbas lite med jobbefoton... egentligen behöver jag bika till jobb imorgon (idag, alltså!) men vet inte om jag orkar. Får kanske ta och vakna upp i ottan på måndag istället, så hinner jag trycka ut lite foton innan barnen dyker upp. Ja, upp fyra ska det gås... kan väl inte vara på jobb en SÖNDAG, jue... den dagen är ju HELIG för f-n... sleepa, sleepa...
Jaja, får se.

Får väl avslöja att det fälldes tårar i fredax. För första gången på länge och framför tv:n var det.
Och gissa till vad... Nä, inte till Tove i idol... inte än, även om hon är SUPER (även om fredagens show inte var den bästa). Jo, till en BRUCE WILLIS-film!!! W.T.F.! JO. Det trodde man väl aldrig... tror den hette Tears of the sun. Sen vet jag inte om det var själva filmen eller nuvarande känsloläge eller rödvinet eller tröttheten eller möjligtvis en kombination av allt eller ngt, som framkallade vätan.
Nåväl, så farligt var det inte. Några paket lambi bara, sen var allt bra.

Tänk vad svårt det är att skriva KORT. Nästa gång ska jag försöka hålla mig till några rader. SURE!
SOV GOTT!

/Jeppe - 25-åringen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0