Jobbekväll

Jodå, fortsätter med fotona, skam den som ger sig... någon timme här och någon där blir många bäckar små, så det ska nog gå.
Har bara 2009 kvar på ett barn och nästan rubbet(!) på nästa, sen ska de "gamla" vara undanröjda (← f´låt mina barn, det lät nog lite rufft, menar inte så, jag är SNÄLL!).
SKÖNT!

Sen ska det checkas på de "nya" barnen, vilket inte alls är mkt och ska därför easyligen plöjas igenom.
Sen är denne sene man ifatt med den delen av jobbet, i.a.f....
Hörde du min suck av LÄTTNAD, oh ärade läsare?
Nej, tänkte väl det, eftersom jag inte dragit den än, eftersom (igen) jag inte ska ropa HEJ förrän de där små bäckarna verkligen blivit den stora ån.
Men på G, som sagt! Har jag sagt det nu... några ggr!? Inte grr, alltså - ggr! Är väl ingen varg heller... inte ens stor och stygg. Kanske lite halvstor och sny ...skygg... nädå, bara ibland...eller, öh...
Kaffepaus in diesen schrieben und zurück nach die fotografien, siehen Sie... verstehen???...

GENAU!
Etwas so, nu är mjölken oxå drucken och 2009 på det "första barnet" är KLAAAR!
Alltså bara ett barn KVAAAR!...
Tack för det, TELEVERKET!...hahaha, minns du den, MAGIC-FINGER-REKLAMEN??? Nostalgi på HÖG nivå...
I.a.f. är det nu REJÄL tid att gå och sova... måste försöka skärpa mig!
Godnatt!

/Jeppe - says; - Nänä, verstehen Sie nicht!?... det var inte dålig tyska, det var HOLLFLAMNDSKA! Jodå... SOV NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0