...och GLAD PÅSK, förresten!... =)

Så här på sista påskadagen -10, måste jag bara hoppas att du har haft en GLAD PÅSK!
Trist att vilodagarna är slut nu bara, även för mig, YES, börjar på halvtid imorgon... Kommer att bli en helt ringrostig känsla.
Ska dock bli kul att träffa de små busbarnen igen.
Får se om de känner igen mig... eller om de blir helt hispiga och skrämda... HUAH!...
Nä, känner jag dem rätt så blir det stora kramen, från de flesta i.a.f....
Annars tror jag mig veta  (mysko talessätt!)  att det är lite bull på jobb... har snackat med en kollega och vet ju lite själv...
Men, bara att bita ihop tills man blir rik eller kanske dax att söka nytt jobb till och med...
Jaja, nu ska vi inte fördjupa oss för mkt i sådant... framtiden får utvisa och imorgon bara TRIVS jag! =)... visst...

Nej, tror jag måste ha lite godis;


 

Ja, slurp... det var gott, men de godaste - salta grodor och sura nappar - är helt slut nu...

NÄHA!!!
Fick PRECIS NU en STOR påse bonus-påsk-godis... med GISSA!... Jo, SALTA GRODOR och SURA NAPPAR!...
När man pratar (skriver) om trollen... så blir det TROLLERI, tydligen... strange...
Som sagt var det en STOR påse, vill inte visa den på bild, eftersom den är pinsamt stor.
Blir till att röra sig MYCKET, de kommande dagarna...
Så, nu väntar snart lite käk... MUMS!

/Jeppe - påskagubben




Lite smålurig och småberusad(?) påskgubbe från i fredaxnatt


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: ja spelet är verkligen kul:D kreativt och roligt.

2010-04-06 @ 18:05:22
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0