GAPA STORT!

Skönt!
Äntligen färdig med tandtrådseländet och tandkrämsborstandet.
Finns det ngt tråkigare än att bara stå där och fila och riktigt strypa fingrarna med en inskärande tråd.?.
För mig är det ju inte bara att HÅLLA tråden.
Eftersom jag har nååågot trångt mellan många tänder, måste tråden spännas fast mellan fingrarna innan jag kan FILA. Detta såklart för att komma ner hela vägen mellan tänderna... och upp igen, naturligtvis...
Och JA, jag ÄR renlig. Jag tvättar alltid händerna efter tandtrådsfixet.
Nåja, målet är i.a.f. nått, vilket innebär att chipssmulor är avlägsnade och colabeläggning är borta.
För tusan!
Skulle ju skriva en massa här nu, men är så himla trött... kommer somna på studs...
Hej!

/Jeppe - för trött...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0