Tröttesöndag idag

Nej, jag är inte uppe tidigt.
Fast jag hunnit med sex tvättar...
Jag la mig ju aldrig inatt...
Nu vet jag inte alls hur att lägga upp dagen...
Måste ju vila lite åtminstone, men risken är att jag somnar och inte vaknar förrän vid 20-tiden...
Och då missar jag ju fotbollen... el första matchen åtminstone...
Får ju inte sova för länge heller, ty då blir det lite mer svåraktigt att somna inatt...
Men måste nog katten sova lite, om jag ska få något vettigt gjort idag... för så trött som jag är nu, blir det bara halvgjorda saker om jag känner mig sj rätt...
Se bara här! Urdålig svenska...
Nä, detta duger inte... vi får höras senare...

/Jeppe - i en tvätt-på-tork-djungel-lägenhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0