Aldrig tråkigt...

Nej, jag har nog katten ALDRIG tråkigt... om man då inte räknar när jag ligger och vrider mig i sängen och bara INTE KAN SOMNA, HUR MÅNGA FÅR JAG ÄN RÄKNAR... vilket t.ex. skedde i natt, eller I MORSE närmare sagt.
Jo, det finns alltid något att göra.
Som NU t.ex., ska egentligen skriva om något annat, men hinner inte just nu, eftersom jag har andra saker som väntar och MÅSTE göras strax...
Att jag sen råkade sova bort halva dagen, behöver vi ju inte prata högt om...
Nåväl, hörs kanske inatt... ska ju upp tidigt imorgon, har en läkartid... tidigt jämfört med de senaste dagarna vill säga... vågar inte avslöja vilken tid som är tidig...
Så länge!

/Jeppe - vänder snart rätt på dygnet... SURE!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0