BEDTIME

Just det, människor.
Nu är det HÖG TID att vi lägger oss!
Jag tycker inte om att folk får vara uppe när jag ska sova... OJDÅ, där tror jag att jag kom på mitt huvudsakliga problem gällande mitt anti-sova-grejs. Alltså, JAG ska gå och sova NU  (tidigt, jag vet, men folk har lagt piskan på ryggen min, även om ingen har skridit till verket och agerat "bödel" än...)  och därför måste ju alla andra oxå gå och lägga sig!... Vilka konstiga idéer man får för sig... tror det handlar om att jag inte vill "MISSA" ngt... STRANGE, jag vet.
Men som sagt, jag tryar verkligen skärpa mig nu och därför skriver jag inte mer NU, utan IMORGON (läs idag) istället. BASTA!

/Jeppe - skriver inte EN RAD TILL, titta bara denna rad färdigt kanske, sen absolut inte mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0