DON´T BE POSITIVE, JUST BE NEGATIVE...

Ännu en dag bortsoven...
Men idag finns det anledning kan tyckas, eftersom jag varit uppe flera ggr. och t.o.m. ngn timme här och där.
Var tvungen att försöka ordna lite ekonomi, som dock inte gick ngt vidare så till helgen är man pank.
Smart som man är har man inte heller skickat iväg papperna till försäkringskassan, så det lär inte bli ngn lön alls nästan, nexta weeka... Som kanske märkes skriver jag "man" här och inte "jag", allt för att undvika en inre konflikt och att nedvärdera mig själv...gissar jag på.
Och för dig som inte vet, är jag sjukskriven ett litet tag till... men hoppas komma igen när allt löst sig...
Som försvar till att jag sovit så länge kan jag nämna den fakta att jag somnade vid 8-9-snåret i morse och sen alltså sovit hackigt...
HIMLA NEGATIVT detta blev nu då!

Ska kanske hålla mig till att skriva på NATTEN, verkar det som, i högsta grad...
Jo, telefonen har ringt och väckt mig oxå... tycker inte om när sömnen blir så RYCKIG när man egentligen är trött och behöver sova...
Ngt annat då, Jeppe???
Ngt POSITIVT!?
Ja, jag är vaken och ska nog ställa mig på balkongen i fem minuter och få lite dagsljus... innan jag blir vampyr HELT OCH HÅLLET...
Ja, det och en snabb frukost och sedan KAFFE!...
Himla ljus idé...
Så, ska jag hinna med lite ljus får jag avsluta nu och inatt skriver jag om annat och kanske bjuder på lite musiktips... ni vet mode och fullt med foton är jag inte så bra på här i min blogg, men musiksmak har jag i.a.f....
Seses då!?

/Jeppe - snart daylightvampyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0