SLÄNG DEM TILL LEJONEN!!!

Kan ju börja med att påtala att jag tror jag sov mig igenom skapandet av mitt förra inlägg... och jag orkar inte kika just nu, så vem vet hur det låter... brukar i.o.f.s. läsa igenom innan jag lägger ut och det har jag väl gjort då oxå, i ngt slax zombie-liknande tillstånd...

Jo, vad kan man skriva om i dessa dagar... SUCK (alltså SUCK - på svenska - inga sug här inte...)!
Alltså, det är ju en viss mening med varför människan blev CIVILISERAD, eller hur!!!?
Går jag till mig själv, så;
- Visst, mina muslimska vänner till trots, kan jag vara rätt så islam-kritisk ibland... åtminstone till viss del - precis som när det kommer till oss kristna, så kan det skilja ljusår mellan en muslim och en muslim. Många är inte ens religiösa.
- Vísst, jag är ofta kritisk till sossarna och jag tycker om att reta upp rödstrumpor (ju rödare desto roligare!) på puben.
MEN, va FAAAN!
Inte tror jag, att jag kan agera GUD för det!!!...
Tänk vilken miss han (namnet inte värt att nämna!) gjorde oxå; alla hans islamist-motståndare skrattar honom rakt upp i fejan; "Vilken fubbick som tar död på sina egna!"...

De (←kriminella, extremister, etc.) som inte vill leva i ett civiliserat samhälle, får flytta ut i djungeln.
Det är ju de vill leva; efter djungelns lag.
Han betedde sig som ett djur (förlåt djuren, en förolämpning mot er, jag vet!), då borde han oxå leva som ett.
Eller med andra ord, egentligen; SLÄNG DEM TILL LEJONEN!
Då skulle vi få se hur stöddig han är... och vem som jagar vem...

Jaha, jo, det är ju svårt att sätta ord på eländet.
Klart känslorna går till de människor därborta, som man inte känner men som man bara känner sååå med.
Jag drar paralleller till kriget i Bosnien (nej, jag var inte där), även om det ju är skillnad på skala.
Men bomben och det hemska slaktandet (även om det inte var inkl. våldtäkter och andra vridna vidrigheter i Norge) gav åtminstone mig hemska återblickar.

Ett råd till alla människor oxå; Var observanta. Polisen kan inte vara överallt.
Vi måste hjälpas åt att förhindra blivande kriminella handlingar.
Tänk om alla goda människor i hela världen är uppmärksamma och litar till sin magkänsla, då hade många brott stannat ogjorda.
Nu menar jag inte att just det i Norge kunde förhindrats, även om det kanske hade det... t.ex. om fjånen hade varit spanad på när han lämnade hemmet...

Nu bara; VILA I FRID! 

Och, det verkar inte som om kaffet verkar inatt...
Druckit mkt men här verkar det inte bli någon annan spaning än den på baksidan av mina ögonlock.
Sitter här och bara däckar......

Godnatt!

/Jeppe - för-trött-för-att-skriva-här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0