Hejdå storm!

Ja, även om byarna fortfarande skakar om vägg, fönster och balkong ordentligt och gör allt för att slirka sig in genom ventilen för en kopp nattakaffe med mig, så har helheten bedarrat.
Idag skulle jag inte varit så sugen på att bo i Turning torso (vilket jag inte heller gör, om det troddes så), eller ngt annat högt boende... okej, säkert fin utsikt över ett vilt hav, men det hade ju räckt med att visuellt avnjuta gungandet därute till havs, så att säga, man hade ju inte behövt känna gungandet (i form av ett sviktande korthus) under trampdynorna, via dallriga spagettiben kränga sig upp genom resten av kroppen...

Jahopp, har suttit här och verkligen försökt lära mig hur en LÄNK i ett inlägg ska SYNAS. Utan att behöva peka med muspilen på den (←osynliga länken, som i.o.m. pekandet blir synlig)... har försökt länka och länken kommer men syns inte.
Har även varit inne på designen och försökt hitta rätt där, för att sätta dit färg på länken (fortfarande i ett inlägg) om det nu är det som är kruxet...?
Höll på att yttra både det ena och det andra fula ordet, ju...
Men jag ger mig inte... ska komma på det.
Med eller utan hjälp... någon...?

Som sagts för länge sen, är jag inte vidare teknisk och det är ett smärre under att bloggen överhuvudtaget fungerar... och att jag fått lite himmelsblå kulör på väggarna... och att jag kan lägga in bilder (ofta, visst!) och videos...
Detta fattade jag noll från begynnelsen.
Kan ju här även påpeka att jag lägger aningen mer kraft i själva skrivandet än i bilder och lite mer tyngd i kvaliteten än kvantiteten... i.o.f.s. blir ju inläggen lååånga ibland, dock inte mååånga... förstå!?
Känner du inte mig kan jag oxå berätta (som jag gjorde från start, om jag inte missminner mig) att jag blandar både allvar och skoj även om det mesta är sant... eller nästan sant i.a.f.... ibland behövs en överdrift eller lite extra krydda på tårtan.

Så, nu ska jag kolla länk-problematiken en gång till och visa att jag kan avsluta ett inlägg relativt kvickt...
Hej för nu.

/Jeppe - relativt kvickt...änkt eigentlich... inte helt bortblåst, lixom... (ÖB-reklam? NÄE!...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0