Synd så SYND!!

Nähä.
Gick ju inte så enligt planerna...
I idol igår...plus-knappt-ett-halvt-dygn...
Sverige ville inte ha en ARTIST vidare.
Folk vill bara ha sång - inte SHOW...
Synd så SYND.
Men TACK för allt AMANDA PERSSON! :)
Du har förgyllt åtminstone mina fredaxkvällar.

Egentligen har jag inte lust att kommentera ytterligare... men får väl erkänna mig dålig.
"Mitt" finalpar hängde löst och de jag gissade skulle ryka, gjorde bra ifrån sig.
Bara att gratulera Molly - bäst i fredax.
Dock har Amanda Fondell både sång och scenhålligång, varför hon vinner över Molly i finalen.
Om nu inte alla boy-band-tjejer bara måste hitta substitut för André och ringer tokigt på Robin...
Eller om folk röstar Moa för att hon har en hit... men det är ju egentligen ingen låtskrivartävling...
Nog om detta nu.

Annars är det febrigt här... eller feber-helt-slut-känsla, eller i.a.f. förkylnings-smak-känsla-och-öm-om-över-kroppen.
Sov åtminstone ut förra natten och får ta och knyta mig snart så jag grejar några godkända timmar inatt oxå...
Inget annat faktiskt... jo förhästen, kom ju upp lite juleljus-stakar i fönstren idag... tiiidigt, vet, men FINT.

Vill ngn skratta lite, ställer jag ogärna upp för visning.
Detta eftersom jag borde klippt mig för 6 - 8 veckor(!) sedan, om jag nu skulle följt min vanliga cykel.
Med andra ord tyngs den annars så solida Jeppe, ner av ett katastrofalt fågelbo uppe på hjässan.
Ett tomt sådant, antagligen för att jag till min yttre skepnad p.g.a. hö-ansamlingen mycket troligt kan misstas för fågelskrämma...
Så skulle du se någon som alltid försöker dölja sig under en keps och även tar till solglasen alltsomoftast - då är det troligen jag...
Skulle jag nu greja plåt till Malmö-Idol på fredag, så vetikatten... antingen är den beiga kepsen Jeppe, eller så har jag tagit modet till mig att visa upp fågelplejset åtminstone för frisörskan.
Vem vet, kanske får jag rabatt om hon hittar sig några ägg i boet... menar, frukosten nexta dag räddad, ju...
Fågeltjafs = SLUT.
Nu ska skrämman sova ut...
Klart slut.

/Jeppe - dock hygieniskt lagd, varför kvistarna luktar nivea-dusch-kräm-shampooo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0