TRÖTTORSAK...?

Ja, tänkte sitta här och vara lite nyttig och vettig... men vad händer...?
Jo, precis som alltför ofta, börjar ögonlocken bara tro de är på tivoli och åker fritt fall...
Är faktiskt ganska svårt att vara kreativ när ögonen bara stängs hela tiden...
Skulle bara vara sååå skönt att pladask-somna här på skrivbordet...
Tur jag inte sitter framför tv:n, ty då hade fjärrkontrollen dunsat i golvet... otaliga gånger.
Hände senast i nattas, tror jag... den bara glider ur handen...

Varför är jag så trött kan undras...?...
Har minst två varianter där...
- trött efter maten
- trött av några glas rött
Kaffet hjälper inte heller, verkar det som... inte pibbrakagorna heller...
Bara TRÖTT!!!!!!
Sov gott!

/Jeppe - skriver i sömnen...


Kommentarer
Postat av: KArin

Ja här rullar allt på, vindstilla och fint:)

Trevlig helg!!

2012-01-07 @ 03:58:03
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <2

Nu har du chansen att bli DAGENS BLOGG hos mig och synas för 5000 läsare en hel dag! Skulle vara super kul om du var med



PUUUSS<3

2012-01-12 @ 09:09:25
URL: http://nej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0